Veelgestelde vragen

Wij geven uiteraard graag antwoord op al je vragen.
Bekijk alvast de meest gestelde vragen hieronder,
misschien staat je antwoord er al tussen.

Voor het event

Wat zijn de openingstijden?

Je kunt het hele jaar bij ons terecht voor je evenement of uitje. De locals staan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 – 17.30 uur voor je klaar. Wil je graag een rondleiding over het terrein? Geen probleem, neem gerust contact op voor een afspraak.

Wat is de minimale leeftijd?

Voor de activiteiten/programma’s geldt een minimale leeftijd van 16 jaar.

Hoe werkt het met betalen?

Bij de bestelling van je tickets kun je kiezen voor online betalen of betalen via een overschrijving. Bij een overschrijving worden €35 administratiekosten in rekening gebracht. Het is niet mogelijk om de tickets pas op onze locatie af te rekenen.

Tot wanneer kan ik wijzigingen doorgeven?

Wijzigingen in je boeking kun je tot 3 dagen voor de dag van het event doorgeven.

Heb je al geboekt en zijn er onverhoopt deelnemers die op één of andere manier niet mee kunnen? Tot 14 dagen voorafgaand aan het evenement mag het aantal tickets met 10% worden bijgesteld onder voorbehoud van beschikbaarheid. Tickets die buiten deze regeling vallen kunnen niet worden teruggenomen. Let op: geldt er een minimumaantal van 10 betalende, dan kan het nooit verder naar beneden worden bijgesteld.

Houden jullie rekening met vegetariërs of andere speciale dieetwensen?

Geef je wensen drie dagen voor het evenement door, dan houden wij er rekening mee.

Hoe weet ik welke activiteit het meest geschikt voor mij is?

Kom je er zelf niet uit welke activiteit het beste bij jou en jouw groep past? Neem gerust contact met ons op en wij denken graag met je mee!

Tijdens het event

Kunnen zwangere vrouwen of mensen met een handicap ook mee doen?

Niet alle activiteiten zijn altijd mogelijk, neem contact op om te bespreken wat er wel mogelijk is. Toch proberen? Dan is dat op eigen risico.

Kunnen we tussendoor eten en drinken?

Op de locatie zijn verschillende foodpoints aanwezig waar je iets lekkers kunt halen. Het is niet toegestaan om zelf meegebrachte consumpties te nuttigen tijdens je uitje. Voor of na je evenement mag dit wél op het strand!

Wat als het slecht weer is?

Weersomstandigheden spelen hier helemaal geen rol. Er staan altijd leenparaplu’s voor je klaar.

Is er gelegenheid om te douchen en om te kleden?

Er zijn kleedkamers met grote wasbakken en een aantal douches aanwezig. Je dient wel zelf een handdoek mee te nemen.

Kan ik gratis parkeren?

Je kunt je auto gewoon gratis parkeren op ons terrein, er is voldoende parkeergelegenheid.

Wat is het kledingadvies?

Tijdens het activiteitenprogramma kun je nat of vies worden, maar dat heb je zelf in de hand. Ons advies? Draag sportieve/casual kleding, neem je badkleding mee en zorg voor een extra setje droge kleding.

Zijn er kluisjes aanwezig?

Elke groep krijgt een kluisje voor waardevolle spullen. Voor € 5,- kun je een extra kluisje huren als je bijvoorbeeld tassen of extra kleren mee hebt.

Na het event

Wat kan ik doen na ons uitje?

Na je uitje kan je genieten op het strand en wat eten en drinken bij de horecafaciliteiten als deze geopend zijn.

Is er mogelijkheid om te overnachten?

Op loopafstand van het activiteitenterrein, bevindt zich Glamping de Oever. Hier kun je overnachten in een luxe 8-persoons safaritent. Liever overnachten in een hotel? Ook dát kunnen we voor je regelen. Bijvoorbeeld in het nabijgelegen Van der Valk Hotel in Tiel. We bieden je het gemak van één reserverings- en aanspreekpunt plus een voordelige all-in prijs (inclusief ontbijt, reserveringskosten en een gratis upgrade naar luxe kamers bij beschikbaarheid).

overig

Mijn vraag is onbeantwoord, wat nu?

We helpen je graag verder met het beantwoorden van je vraag. Vul het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Scroll up Button